Avatar billede den33 Nybegynder
30. april 2012 - 11:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 ip-adresser på 1 netværk

Vi har på mit arbejde få adgang til TDC home trio.
Problemet er at det ligger på en anden Ip-adresse end vores normale netværk.
Vi kunne godt tænke os at at når vores bruge vil se tdc web-tv og feks. skriver "http://webtv.tdc.dk/" i en browser, så bliver de automatisk smidt over på tdc-webtv ip adresse.
Og det er det eneste tidspunkt at den ip adresse skal bruges.

dvs at alt skal gøre på den normale ip adresse, men når brugeren vil se webTv, så bliver computeren lige routet igennem webtv ip-adresse.

Er det noget man kan lave i Lmhost og hvordan.?

Vi har windows xp og windows 7
Avatar billede Nextgen25 Nybegynder
18. juni 2012 - 13:35 #1
Hej
jeg er os meget interesseret i svar på denne da jeg står med næsten samme problem , jeg har en fast forbindelse fra TDC og bruger et trådløst netværkskort til et fælles netværk(Telia), er der mulighed for man kan dele de to forbindelser op ?

Måske så de køre i hver deres browser? jeg bruger næmlig et browserbaseret program der registrere hvilken ip-adresse der er på , så jeg bliver nød til at deactivere og activere frem og tilbage mellem netværksforbindelserne.
Jeg ku godt ønske man ku bruge begge forbindelser samtidig da jeg bruger meget tid på det.

er det ikke muligt at få hver sin browser til at køre på hver sin forbindelse, kan jeg jo sagtens være på begge forbindelser samtidig ifølge "Netværk og delingscenter" i Windows 7 x64?

Lige nu bruger jeg Crome og Explore 9 som browser!

Mvh. Michael
Avatar billede den33 Nybegynder
12. juli 2012 - 16:48 #2
lukket