Avatar billede celfa Nybegynder
25. april 2012 - 16:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Double content

Hej..

Jeg tror måske jeg rammer ind i noget double content da min side kan tilgås på:

hjemmeside.dk/side/Navn1%20Navn2%20Navn3

og

hjemmeside.dk/side/Navn1+Navn2+Navn3

Kan man ligesom med med at man fravælger at kører med www, lave noget ala et 301 i sin htacces hvor man siger at den kun skal køre med plus ikke %20?

Jeg tror egentligt ikke det her har så meget med min php side at gøre, derfor også lidt i tvivl om hvad kategori den skal være under.

Men håber i kan hjælpe mig, og ellers så spørg endelig indtil det hvis ikke forstår hvad jeg mener :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. april 2012 - 16:58 #1
Det lugter lidt af mod_rewrite og apache, hvis det vel at mærke er din webserver.
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2012 - 17:30 #2
<ole>

Både '%20' og '+' er lapperier på manglende forståelse af teknologien. Undlad mellemrum og andre specialtegn, så er problemet løst  *o)

/mvh
</bole>
Avatar billede celfa Nybegynder
14. maj 2013 - 09:41 #3
Jeg fandt en løsning.