Avatar billede muratkaya9 Novice
23. april 2012 - 17:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nas Harddisk

Hej.
Jeg overvejer at købe en nas harddisk, så jeg kan få adgang til mine filer ligemeget hvor jeg er i verden. Jeg mener når man skal uploade og downloade. Går det langsom?

Kan det betale sig at købe sådan en harddisk eller er det bedre at købe fra http://www.one.com/da/9dkk
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. april 2012 - 18:28 #1
Hvor meget plads har du brug for?

Hvis du har brug for meget plads ville jeg vælge en NAS løsning,
men hvis det er mindre plads ville jeg bruge DropBox.

Hastigheden kommer an på din internetforbindelse.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
23. april 2012 - 18:42 #2
Og husk at når du downloader et eller andet sted ude i verden fra din nas-disk, så er det din upload-hastighed der hjemme, der benyttes og ikke din download-hastighed.
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. april 2012 - 18:43 #3
er du evt. kunde hos TDC har de en mulighed for homedisk også dette koster dog et mindre gebyr pr måned
Avatar billede muratkaya9 Novice
23. april 2012 - 18:49 #4
Jeg er kunde hos fullrate, da jeg synes at TDC er for dyrt.
Jeg har også tænkt på DropBox men jeg skal bruge omkring 5 gb.
Det er for det meste tekstfiler jeg skal have stående i harddisken, vil 1 mbit upload ikke være fint nok?
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. april 2012 - 18:54 #5
Ok. DropBox bruger jeg selv og det virker perfekt. Du kan få ekstra plads ved at invitere dine venner (de får osse ekstra plads på den måde) ellers kan du købe ekstra plads!

Du kan osse oprette en live konto på http://live.dk og bruge skydrive. Der er vist 25 GB på og det er gratis!

Ja 1 Mbit upload er fint, hvis det bare er tekstfiler du har liggende.
Avatar billede muratkaya9 Novice
23. april 2012 - 18:57 #6
Skydrive er virkelig smart!!!
Mange tak
Avatar billede muratkaya9 Novice
23. april 2012 - 18:57 #7
Hov.. sådan:)
Avatar billede muratkaya9 Novice
23. april 2012 - 18:59 #8
Øhh.. Ok!!! Jeg troede ikke at jeg kunne give point til mig selv!
Sand321 hvordan giver jeg point til dig nu?
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. april 2012 - 19:05 #9
Det ved jeg ikke om du kan, men det er ok.

Held og lykke med det :)
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 19:13 #10
lav et spm http://www.eksperten.dk/spm/opret og link til http://www.eksperten.dk/spm/961755  eller  i Post
til sand321