Avatar billede Timmi16 Nybegynder
23. april 2012 - 01:23 Der er 3 kommentarer

Mister internetforbindelse og kan kun oprette forbinedelse igen via genstart af computer

Hej

Jeg har i længere tid haft problemer med at jeg efter x-antal timer mister internetforbindelse. Den eneste måde jeg kan oprette forbindelse igen er ved at genstarte min computer. Jeg får mit internet fra min boligforening, der har nogle frivilige der står for netværket. Jeg har haft en af dem ud og tjekke min forbindelse og de har ikke kunne se at der skulle være nogle problemer med netværket.

Det vil sige at problemet er min computer. Problemet er bare at jeg har ikke ændret nogle indstillinger på den, og jeg har enda lige formateret den i håb om at det ville løse problemet, men uden held.

Håber der er nogen der måske har en god ide til hvad problemet kunne være, på forhånd tak.
Avatar billede Timmi16 Nybegynder
23. april 2012 - 01:54 #1
Jeg har lige fundet en person med præcist samme problem, men lader til ikke at han kunne finde en løsning.

http://www.techsupportforum.com/forums/f31/vista-losing-internet-connection-every-now-and-then-463504.html

Tænkte at det var relevant
23. april 2012 - 06:53 #2
Velkomen til E. ...

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Timmi16 Nybegynder
23. april 2012 - 13:19 #3
Det drejer sig om Vista, og er præcis det samme problem som det i linket