Avatar billede Blackface Nybegynder
21. april 2012 - 21:56 Der er 1 kommentar

Hjælp søges akut;får fejl på min contact form asp.net C#

Hej når jeg klikker send på min kontaktformular på siden dukker det her op?

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

The state information is invalid for this page and might be corrupted.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: The state information is invalid for this page and might be corrupted.

Source Error:

[No relevant source lines]

Source File: c:\aspnettemp\v4.0.30319\x86\root\58102f42\aecdff2a\App_Web_glbvhcld.0.cs    Line: 0

Stack Trace:

[FormatException: The input is not a valid Base-64 string as it contains a non-base 64 character, more than two padding characters, or a non-white space character among the padding characters. ]
  System.Convert.FromBase64String(String s) +0
  System.Web.UI.ObjectStateFormatter.Deserialize(String inputString) +77
  System.Web.UI.ObjectStateFormatter.System.Web.UI.IStateFormatter.Deserialize(String serializedState) +4
  System.Web.UI.Util.DeserializeWithAssert(IStateFormatter formatter, String serializedState) +37
  System.Web.UI.HiddenFieldPageStatePersister.Load() +147

[ViewStateException: Invalid viewstate.
    Client IP: 212.242.250.219
    Port: 5404
    Referer: http://ensarsoft.com/contact.aspx
    Path: /contact.aspx
    User-Agent: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)
    ViewState: /wEPDwULLTE2NjQ2NjQzNDBkZK4+rVPLO/VhakROvN0LjVMfTDEkIKMESUXRRgpDidvd,/wEPDwUKMTY1NDU2MTA1MmRkVGNfZBLvkUhkZdvPzYgdDsug/pgVuB23qP6Bi8hIcgU=]

[HttpException (0x80004005): The state information is invalid for this page and might be corrupted.]
  System.Web.UI.ViewStateException.ThrowError(Exception inner, String persistedState, String errorPageMessage, Boolean macValidationError) +235
  System.Web.UI.ViewStateException.ThrowViewStateError(Exception inner, String persistedState) +14
  System.Web.UI.HiddenFieldPageStatePersister.Load() +251
  System.Web.UI.Page.LoadPageStateFromPersistenceMedium() +106
  System.Web.UI.Page.LoadAllState() +43
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +8431
  System.Web.UI.Page.ProcessRequest(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +253
  System.Web.UI.Page.ProcessRequest() +78
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestWithNoAssert(HttpContext context) +21
  System.Web.UI.Page.ProcessRequest(HttpContext context) +49
  ASP.contact_aspx.ProcessRequest(HttpContext context) in c:\aspnettemp\v4.0.30319\x86\root\58102f42\aecdff2a\App_Web_glbvhcld.0.cs:0
  System.Web.CallHandlerExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +100
  System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +75

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.272
Avatar billede niklask Nybegynder
23. april 2012 - 01:25 #1
dobbeltspørgsmål

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin