Avatar billede mjl Nybegynder
20. april 2012 - 15:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

oprette og printe flere sider ...

Hej,

Kan det lade sig gøre, at lave et noget, der gør følgende.

Jeg sender nogle data og et tal, til mysql. Derefter vil jeg hente oplysningerne, og printe dem ud, på min printer, det antal gange, tallet angiver ... f.eks. "tekst" "3" så skal der stå tekst, på 3 x A4 sider. Men - der skal også værefortløbende numre på sedlerne ... altså 1 på den første side, 2 på den næste, og 3 på den sidste.

hilsen Martin
Avatar billede mjl Nybegynder
20. april 2012 - 16:54 #1
Vrøvler jeg for meget, til at det er forståeligt ? :o)
Avatar billede mjl Nybegynder
20. april 2012 - 18:05 #2
Hmmm ... er mit spørgsmål dårligt formuleret - eller er I alle gået på weekend :o)

Undskyld min utålmodighed !
Avatar billede mjl Nybegynder
21. april 2012 - 11:48 #3
Jeg har opdaget, at på min printer, svarer width=635 height=960 pixels i en tabel, til et A4 ark ... kunne man så ikke få resultatet fra MySQL, til at lave en tabel, der er 635 x 960 det antal gange der er beskrevet tidligere ... eller noget i den stil? Hmmmm ....
Avatar billede mjl Nybegynder
21. april 2012 - 12:05 #4
... er der en, der måske i stedet kan hjælpe med:

Echo Mysql resultat x antal gange, og samtidigt tildele forløbende numre ...?
Avatar billede mjl Nybegynder
21. april 2012 - 12:28 #5
Nå pyt - jeg finder en anden løsning.
Avatar billede majbom Novice
24. april 2012 - 09:46 #6
har du set på css page-break-after ?
Avatar billede mjl Nybegynder
24. april 2012 - 20:54 #7
Jeg løste det ved at sammestykke flere ideer hentet rundt om på Eksperten ....
Avatar billede majbom Novice
25. april 2012 - 06:07 #8
okay - er det ikke noget du kan dele? det kunne være en anden faldt over tråden en dag i en søgning efter løsning på samme problem