Avatar billede dmuller8026 Nybegynder
18. april 2012 - 19:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udsk hdd i HP Envy 15, genndaelsefil ? windows 7 home 64bit

Kan man flytte den org. gandanelsefil over på den ny hdd og så starte op på den med windows og det ?

På forhånd tak
Dennis
Avatar billede KHHP Juniormester
18. april 2012 - 19:37 #1
Svaret er NEJ.
Du kan ikke flytte den sådan uden videre, men du kan gå ned i Start ->Alle programmer -> Recovery Manager -> Opret Gendannelsesdiske og med det program brænde DVD'er der indeholder den fil. Så indsætter du din nye HDD og installerer fra recovery dvd'er. Mener at dvd'erne selv opretter den recovery-fil på computeren igen.
Avatar billede dmuller8026 Nybegynder
18. april 2012 - 19:57 #2
det var lige det jeg skulle bruge. :)
Så sætter jeg bare den ny hdd i og indsætter dvd'en jeg har lavet ?
Avatar billede KHHP Juniormester
19. april 2012 - 07:47 #3
Ja, du skulle dog gerne ende med 3-6 dvd'er, men da sætter du jo bare den første dvd i og så siger den selv når den vil have den næste.
Du får lige et svar herfra, som du accepterer for at vise overfor andre brugere at dit problem er løst
Avatar billede dmuller8026 Nybegynder
19. april 2012 - 09:14 #4
Men nu når jeg skifer hdd til en 120gb ssd  så skriver den "harddisk mindre end den oprindelige skift til større for og fortsætte"
Kan man komme uden om det ?
Avatar billede KHHP Juniormester
19. april 2012 - 09:42 #5
Det ved jeg ikke. Der ville jeg kontakte HP Support og høre om det kan løses. Det burde ikke være noget problem, men det har nok noget at gøre med at den gerne vil oprette den recovery-fil og så mener den ikke at der er plads nok.