Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2012 - 06:36 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Huawei E353 HSPA+ modem på 3G-6200NL Router

Hej,
Hvor jeg arbejder er der en beboer, som har et usb modem fra Oister.
Han har så købt en 3G-6200NL router, men vi kan ikke få denne til at virke.

Set i bagspejlet står den heller ikke på deres liste med kompatible enheder:
http://www.edimax.com/en/produce_detail.php?pd_id=346&pl1_id=3&pl2_id=18

Men det er til deres firmwareversion 1.03 og har opdateret den til 1.06. Dog uden held.

Nogen der har erfaringer eller en løsning til at få det til at virke?
Avatar billede ocarlsen Nybegynder
17. maj 2012 - 14:05 #1
Har selv prøvet med et tilsvarende produkt: http://www.technaxx.de/details/41/Router-3G_Mobile_WIFI-N/ men fik det ikke til at virke og deres support valgte at tie min forespørgsel ihjel. Jeg skiftede så til en http://www.tp-link.com/dk/products/details/?categoryid=218&model=TL-MR3220 og med deres nyeste firmware, som jeg elv har bidraget med at sniffe driver til, virker det.
Avatar billede Jonek01 Nybegynder
27. maj 2012 - 12:28 #2
Hej ocarlsen.

Jeg har selv lige købt en TL-MR3020 og kan ikke få det til at virke med Oisters E353. Har opdateret til seneste firmware, men kan ikke finde en modem .bin fil til den. Har du mulighed for at sende den du har der virker?
Avatar billede kimtheman Novice
08. juni 2012 - 23:28 #3
Nå vi fandt ikke en løsning og har ikke fået det til at virke. Så lukker og slukker.
Avatar billede kimtheman Novice
08. juni 2012 - 23:29 #4
Du fik lidt point fordi du gad svare...