Avatar billede Vejloe_oelejr Nybegynder
12. april 2012 - 17:37 Der er 1 løsning

Java-udvikler til begrænset projekt

Vejlø Ø-lejr er en medlemsbaseret forening der hører under Ø-lejrbevægelsen. Hver sommer afholder foreningen ø-lejr i 5 uger i sommerferien, på en lille ø kaldet Vejlø i Nakskov fjord.
http://www.vejloeoelejr.dk/ - og ja, vi ved godt at være hjemmeside ikke er noget vidunder!

Vi har eksisteret siden 1971, og i løbet af det seneste årti er meget administrativt blevet moderniseret. F.eks. fører vi nu regnskab elektronisk.

Vi har et regnskabsprogram som vi selv har udviklet fra bunden. Men det er på mange måder ufuldendt, der er fejl og mangler og meget kunne nok finpudses. Og det mangler vi hjælp til!

Du skal være særdeles hjemmevandt i Java og så skal du have tid til at klare opgaven for os inden for de næste 2 mdr. så programmet er funktionsdygtigt når vores sæson starter. Hvem du ellers er, hvilken uddannelse du har eller ikke har, er os relativt lige gyldigt - bare du kan dit "håndværk".

Prisen aftaler vi sammen når opgavens størrelse er fastlagt, men da vi er en organisation af frivillige har vi begrænsede midler og kan ikke betale hvad-som-helst for arbejdet.

Jo før vi kommer i gang, desto bedre - vi glæder os til at høre fra dig!

Dbh. Ditte pva. Vejlø Ø-lejr
Avatar billede Vejloe_oelejr Nybegynder
16. april 2012 - 13:30 #1
Vi prøver igen