Avatar billede nxpx Nybegynder
12. april 2012 - 15:20 Der er 1 løsning

Out of band dial up løsning - rigtig langsom response tid

Hej alle

Jeg arbejder på en out of band løsning. Jeg har en server i DK med et modem tilsuttet som jeg ringer ud fra til vores udstyr rundt omkring i verden. Hele konfigurationen er korrekt og alt virker som det skal pånær 1 ting.

Når jeg for eksempel ringer op til Stockholm bruger jeg PAP authentication og PPP IP adr. bliver assigned korrekt og forbindelsen bliver etableret fint med 28Kbps.

Herefter vil jeg så bruge telnet til at forbinde til udstyr over denne forbindelse men dette er så langsomt så det er nærmest umuligt. Når jeg bruger ping til at se reponse tiden til PPP klienten får jeg mange time outs og meget høje svar tider engang imellem. Se link for billede af forbindelsen når den er etableret: http://billedeupload.dk/?v=Y7St.png

Ved nogen hvorfor dette sker? Er en 28Kbps forbindelse bare så langsom? Kan jeg gøre noget ved det?

På forhånd tak!
Avatar billede nxpx Nybegynder
13. april 2012 - 14:42 #1
Løsning fundet.