Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. april 2012 - 12:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Programmer på Android

Når jeg går ind og ryder hukommelsen på min telefon siger den "20 programmer er lukket" men den fortæller ikke hvilke programmer den lukker ned, jeg går ud fra at disse programmer ligger og sluger strøm, hvordan finder man ud af hvilke programmer det er og hvordan lukker man dem end permanent så de ikke starter op med telefonen?
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. april 2012 - 13:07 #1
Jeg bruger 2 app'er.

Til at styre hvad der skal i opstart:

Start manager

Og til at styre hvilke programmer der skal køre/lukkes:

Advanced Task Killer
Avatar billede Cypern Nybegynder
11. april 2012 - 13:09 #2
Ja sådan er det når man har en telefon der kan ægte multitasking, der er pludselig mange åbne programmer der suger memory.

Søg disse på Android market.
Jeg bruger min telefon professionelt og et super program som ofte benyttes på min telefon er "fast reboot" icon er en cirkel med en pil indeni.
Den laver en en online reboot uden maskinen bliver lukket ned og fortæller dig hvilke programmer der lukkes.

Derefter kører jeg "Adao Task Manager" som lige fjerner det sidste og fortæller mig hvor meget memory jeg nu har til rådighed.

Rigtig god fornøjelse.
Avatar billede Cypern Nybegynder
11. april 2012 - 13:09 #3
Ups kom til at sætte den som et svar.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. april 2012 - 13:31 #4
http://downloadandroid.info/products/utility/startup-manager/

Nu har jeg downloaded denne men hvordan får man den over på min telefon?
Avatar billede Cypern Nybegynder
11. april 2012 - 20:27 #5
Du downloader KUN programmer fra Android Market.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
12. april 2012 - 14:48 #6
Michael smid et svar så deler i point... der er vel ingen vej uden om en google konti... suk...
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. april 2012 - 15:05 #7
Ikke hvis du vil have din google telefon til at virke optimalt, nej.

Samler ikke på point, ellers tak.

Du kan godt downloade apps, fra andre steder end google play (fhv. market), men du skal bare være sikker på at der ikke er noget lort i dem. Det er jo det der er fordelen (en af dem), ved et åbent system.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. april 2012 - 18:37 #8
Lukket.