Avatar billede sabeltiger81 Nybegynder
10. april 2012 - 14:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WINRM service deleted /genoprettelse af service

Jeg skulle lige teste på Server 2008R2 Hyper-V hvordan man disablede og slettede WINRM servicen, hvilket lykkedes. Nu vil jeg meget gerne have servicen tilbage igen.

Hver gang jeg i cmd'en skriver winrm qc får jeg følgende fejl:

WSManFault
    Message = unable to check  the status of  the Winrm service.

Error number: -2147023836 0x80070424

The specified service does not exist as an installed service.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 16:19 #1
hvorfor har du  slettede den ???

MEN hvorfor har du slettede den  MEN tror den er i Windows Update

http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/vistadefault.aspx?ln=da

og vis den ikke er det i så http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=7258
Avatar billede sabeltiger81 Nybegynder
27. april 2012 - 18:45 #2
1. det er en TEST-server
2. Jeg ville se hvordan man fik en slettet service installeret igen så det virker normalt.
3. kunne ikke finde i dine forslag noget om winrm services.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2012 - 00:02 #3
prøv start Kontrolpanel\System og sikkerhed\Windows Update\Gendan skjulte opdateringer?
Avatar billede sabeltiger81 Nybegynder
28. maj 2012 - 09:23 #4
Da min test server er reinstalleret kan jeg ikke teste dit andet forslag, men læg point for svar alligevel.
Avatar billede sabeltiger81 Nybegynder
12. juni 2012 - 20:11 #5
Svar ikke lagt til pointgivning, derfor trækkes pointene tilbage.