Avatar billede zai-huei Praktikant
09. april 2012 - 19:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ophæng af skærm

Hej Alle! :)
Ved ikke lige hvor dette emne skulle være under, så valgte generelt IT -> andet.

Jeg har en skærm på 21½", men den er ikke beregnet til at kunne blive hængt op - og mit skrivebord er ikke det største ;)

Vil høre om der er nogen med forslag til hvordan jeg kan få den hængt op på væggen - muligvis nogle links til et produkt?

Mvh.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2012 - 21:21 #1
Hvad hedder skærmen?
Er der ikke huller bagi til montering, så man kan bruge et beslag herfra?
http://www.avxperten.dk/vaegbeslagophaeng/vaegbeslagophaeng.asp?gclid=CKm6uev3_KACFUOF3godT3STwA

PS Husk lige dine gamle spørgsmål ikke?
Avatar billede zai-huei Praktikant
09. april 2012 - 22:35 #2
Den der er ingen huller til det! Derfor håbede jeg, at man kunne få et ophæng til skærme der ikke er til det xD

Det er en PHILIPS 221E. 21½" :)
Avatar billede zai-huei Praktikant
10. april 2012 - 14:24 #4
Måske, men håbede, at man kunne få et ophæng, som "holder fast" i skærmen. En støtte til under skærmen og hver af siderne? :)

Hvis sådan en findes?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2012 - 16:18 #5
Jeg er enig i at det på en måde skal fastgøres til pladen, men jeg har ikke lige set en der kan det.
Kan man ikke bolte gennem fodpladen til skærmen?
Min ide er en bræddebolt som ser pænest ud oppefra. Hovedet kan jo males sort så det ikke ses.
Avatar billede zai-huei Praktikant
10. april 2012 - 17:42 #6
Mp indrømme jeg ikke helt er med på hvad du mener med: "Kan man ikke bolte gennem fodpladen til skærmen?"

Men jeg må vel bare søge mere på google evt. opsøge nogle mennesker som arbejder med pc'er mm. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2012 - 17:50 #7
Hvis der ikke er huller bagpå kabinettet man kan sætte et fladskærmsbeslag med vesa standard, så er man vel nødt til at gøre det gennem den fod som din skærm står ned i?
Har set et billede af din skærm som måske ser sådan ud?
http://www.uspree.com/reviews/monitors/philips-221e-2sb-21-5-lcd-monitor/
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2012 - 17:51 #8
En ide er måske at kontakte Philips om de har en løsning?
Avatar billede zai-huei Praktikant
10. april 2012 - 21:41 #9
Ja det er sådan en! :)

Fladskærmsbeslag kunne lyde som en god ide! :)
- også kontakt til philips!!

Hvis du skriver det som svar, er det acceptabelt! :)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2012 - 05:41 #10
svar :-)