Avatar billede 1acn1 Nybegynder
08. april 2012 - 15:50 Der er 5 kommentarer

PDF mangler

Problemet er: Jeg har slettet PDF filen i Windows Life MAIL.
Jeg har installeret Adobe Reader X (10.1.0)sidste nye. Uden resultat. Normalt står vinduet som Adobe PDF, nu står det som et Word dok. Når det bliver åbnet er det en blanding af bogstaver tal osv.
Hvordan løser jeg det problem?
Jeg kører med en opgraderet Windows/
Jeg kan selvfølgelig formater computeren.
På forhånd yak.
Venlig hilsen
acn
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. april 2012 - 15:54 #1
Prøv at gemme filen først derefter højreklikker du på den trykker egenskaber ved åben med trykker du skift og vælger Adobe reader.
08. april 2012 - 15:56 #2
Under "Programmeringsopgave" ???

www.eksperten.dk/spm/960852#reply_7930757
Avatar billede 1acn1 Nybegynder
08. april 2012 - 16:08 #3
Tak . Fortsat god påske
Hilsen
acnfor dit forslag det virkede helt perfekt
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. april 2012 - 16:30 #4
Ja god påske Hvad virkede??
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. april 2012 - 16:45 #5
Ok ved at se på dine åbne spørgsmål kan jeg se at du har dette spørgsmål åben sammen med alle de andre du har stillet uden at afslutte! du skal bede dem der har hjulpet dig om at lægge et svar du kan acceptere.
jeg smider overvågning så det ikke er på min liste længere.