Avatar billede killkaj Nybegynder
01. april 2012 - 23:12 Der er 2 kommentarer

Manglende ikoner i højre hjørne (win 7)

Hejsa !

Jeg startede min bærbar om idag (mm-vision), hverken batteri, netforbindelse eller lyd-indstillings ikonerne kommer frem nede i højre hjørne.

Jeg kan ikke aktiverer dem i egenskaber, da de er "grå"
http://imageshack.us/photo/my-images/21/ingenikoner.jpg/

Jeg har lige holdt ps3-lan, og har læst noget om, at det er noget windows 7 kan finde på at gøre, når der er flere på samme netværk eller noget i den stil

Håber nogle kan hjælpe !

Det er hverken godt for mig eller computeren (strømstik i konstant) ;)

Her er et link, hvor jeg har postet problemet inde på en anden hjemmeside, så kan i se hvad jeg har prøvet at gøre ;)
http://www.funkybananaclub.dk/traad.aspx?fid=14&tid=668829

Håber i kan hjælpe !
Avatar billede KHHP Juniormester
01. april 2012 - 23:28 #1
Det du oplever er en klassisk fejl i både windows vista og windows 7, som af en eller anden årsag ikke er blevet rettet. Nu har jeg ikke læst på den anden side du linker til, men har du prøvet at genstarte computeren, fordi det har altid løst problemet for mig.
Avatar billede killkaj Nybegynder
01. april 2012 - 23:39 #2
Yes.. Har genstartet mange gange og prøvet alt der står i linket :) Så problemet er lidt større end som så