Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 11:02 Der er 2 kommentarer

Joomla startside

Hej nørder

Jeg har en Joomla 1.5 installation hvor jeg gerne vil ha en adressen her pc-dr.dk/nemt til at springe hen til pc-dr.dk med det samme.
Problemet er at jeg har en del brugere der har deres startside sat til pc-dr.dk/nemt men jeg skal ha det hele flytte over i Joomla og sitet er klar, men når jeg nu flytter dns vil der komme en blank side hvor siden ikke findes.
Kan det lade sig gøre at sætte en speciel startside i Joomla så mit problem ikke kommer?
Jeg har installeret Drag and drop på Joomla.
Skal siden ses skal host rettes til: 86.48.90.183    www.pc-dr.dk

Jeg ved ikke om det giver mening men kom med et bud :)
Avatar billede jjam Juniormester
01. april 2012 - 16:07 #1
Er det mon sådan noget du er ude efter.
http://www.instant-web-site-tools.com/html-redirect.html
Avatar billede jjam Juniormester
01. april 2012 - 16:08 #2
Hvis det er DNS ændring, så prøv at se på www.gratisdns.dk