Avatar billede hoje Nybegynder
30. marts 2012 - 19:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til lav selv gamer pc

vil lige høre hvad i syns om den her setup  kan den køre  battelfield 3 hvis jeg køber et grafikkort ? :)

tingene er fundet på proshop.dk

Intel Core i5 2320 Sandy Bridge                cpu
ASRock H67DE3 Sandy Bridge                bundkort
Cooler Master Master Elite 430                kabinet
Noctua NH-U9B SE2                    cpu køler
Samsung SH-D163C                        dvd drev
Fractal Design FD Silent Series 120mm 15 db    blæser
Corsair 8GB DDR3 1600MHz (2x4)                  ram
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2012 - 23:05 #1
Ja. Det vil den. Men det afhænger naturligvis af hvilket grafikkort du har i tankerne. :)

- Daniel Stuhr
Avatar billede hoje Nybegynder
31. marts 2012 - 09:40 #2
det er et Geforce 560 GTX

nogle strømforsyning i kan anbefale garne til en billig penge :) ?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2012 - 16:14 #3
Jeg ville tage den her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=623449

Om den er så specielt billig, ved jeg nu ikke. Men 750W skulle være fint til dit setup og Corsair er kendt for at lave strømforsyninger af god kvalitet..
Man hører jo sommetider om for strømforsyninger der ikke holder ret længe :)

- Daniel Stuhr
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. april 2012 - 15:14 #4
Daniel:
Visse af Corsairs PSU er rigtigt gode. Deres AX og HX serie er blandt de bedste sammen med Seasonic og Antec. Corsairs modulære PSU er dog desværre noget hø da de får dem lavet ved en eller anden bambus producent, deriblandt deres TX serie.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=512689  750W, semi-modulær med fuld sleeving på alle kabler hvis man skal have 750w, evt den endnu dyrere Seasonic X-750/760 der nok er den bedste på markedet i den klasse.

Dette er dog top PSU og de koster jo derefter. Til det system der er selv en 550W rigeligt.

Jeg ville anbefale denne som også er god og bla anbefales på Overclockers.net
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=481907 som også er semi modulær og noget billigere.

ASRock er ikke en producent jeg ville købe bundkort fra (det er asus billig mærke), jeg ville heller ikke vælge et H67 chipsæt. Kort fra Gigabyte eller Asus med enten P67 eller Z68 chipsæt.
Avatar billede hoje Nybegynder
19. juli 2012 - 08:37 #5
c