Avatar billede rudmads Nybegynder
22. marts 2012 - 09:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Facebook

Nu har søgt og søgt - og ikke fundet!!!

Jeg er så træt af på Facebook at læse, at "XXXX er nu venner med YYYY".

Jeg er så ligeglad med den besked!

Hvordan slår jeg den fra?

Jeg havde engang et lille plugin til FB, som kunne fjerne det, men ophørte med at virke, efter en elelr anden opdatering.
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. marts 2012 - 10:25 #1
Lad være med at bruge facebook. Kan du ikke lide lugten i bageriet...
Avatar billede rudmads Nybegynder
22. marts 2012 - 13:02 #2
Det var dog et ualmindeligt dumt svar!!!
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. marts 2012 - 13:14 #3
Det var ikke et svar, det var en kommentar ;o)

"Jeg er så træt af på Facebook at læse, at "XXXX er nu venner med YYYY".

Jeg er så ligeglad med den besked!"

Det lyder jo som om du er træt af FB's funktioner. Så lad dog være med at bruge FB. I mine øjne er det, det samme med folk som er så "pissetrætte" af at se et vist tv-program. Men så lad da være med at se det, skift kanal eller sluk for tv'et.
Avatar billede rudmads Nybegynder
22. marts 2012 - 13:54 #4
Du har fuldstændig misforstået det. Jeg er overhovedet ikke træt af FB, men jeg er specielt træt af, at der ikke er en gennemskuelig måde at slå ligegyldige beskeder som disse fra. Specielt fordi, at jeg ved, der har været en mulighed for det gennem et plugin, som jeg så selvfølgelig ikke kan finde igen :-(
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. marts 2012 - 14:19 #5
Men den mulighed fjernede de med en opdatering for et stykke tid siden, så vidt jeg har kunne læse mig frem til.
Avatar billede rudmads Nybegynder
23. juni 2012 - 10:57 #6
Svar