Avatar billede mabiom92 Nybegynder
20. marts 2012 - 09:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

e/r diagram - ved ikke hvordan det laves udfra min hjemmeside?

Hej.

Jeg sidder i et hjørne som jeg ikke kan komme ud af. Jeg skal lave et e/r diagram over min hjemmeside - Hotel You (Skole Projekt). Hotel You er et hotel til unge der tager på storsbyferie i København.
Jeg har følgende sider på min hjemmeside:

Forside - hvor der står noget "velkommen-tekst".

Værelser - hvor der er billeder og beskrivelser af de forskellige værelser.

Booking - hvor man kan resevere et hotelværelse.

Event - hvor man kan resevere events.

Lokation - hvor man kan se adresse og placering på hotellet.

Kontakt - hvor der står kontakt informaion

Håber der er en der vil tegne dette :-)

Tak for hjælpen!
Avatar billede terry Ekspert
20. marts 2012 - 19:16 #1
"Håber der er en der vil tegne dette :-)"

How are you going to learn if you dont try yourself?

http://www.smartdraw.com/resources/tutorials/entity-relationship-diagrams/
Avatar billede mabiom92 Nybegynder
20. marts 2012 - 22:21 #2
Men grunden til jeg vil have en til at tegne det er, at jeg ikke kan finde ud af det :-(