Avatar billede gittehelene Nybegynder
15. marts 2012 - 14:01 Der er 3 kommentarer

Slet mail i indbakke i outlook 2010 - flyt opad i stedet for nedad

Jeg kan ikke finde ud af at ændre indstillingerne i Outlook, så jeg kommer til mailen over i stedet for under når jeg slettet mail i min indbakke. Skal bare have gjort sådan at når man sletter en mail i indbakken ser man den mail der stod over i stedet for under.
Gitte
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 05:18 #1
Hej

I kolonnen (Indbakke) er der en linkboks øverst til højre.

I den skal du have til at stå (NYESTE ØVERST)

Håber det er det du mener ?

mvh Newzero
Avatar billede gittehelene Nybegynder
16. marts 2012 - 10:27 #2
Hej Newzero

Nej, det er ikke helt det jeg mener. De nyeste mails ligger øverst i forvejen, men jeg vil gerne have computeren til at hoppe op i den mail der ligger over i stedet for den der ligger nedenunder når jeg sletter i min indbakke.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2013 - 09:49 #3
Indlægget er lukket
Tak for jeres mange svar
Mvh. Newzero.