Avatar billede LeaFacaden Nybegynder
14. marts 2012 - 23:39 Der er 7 kommentarer

Wordpress fuckup

Okay, kvinder skal ikke røre ved siden bagom deres hjemmeside
Min hjemmeside; Facaden.dk var oppe at køre i tre dage, til jeg besluttede jeg røre ved noget derinde. Nu fungere siden ikke.

Det jeg har gjort, var jeg gik ind under indstillinger, generel, og så rettede jeg URL fra http://facaden.dk
til http://wwww.facaden.dk

Nu virker hjemmesiden ikke, og jeg kan ikke komme ind på kontrolpanelet. Jeg har fucket op, hvad gør jeg?! :'(
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
15. marts 2012 - 00:26 #1
Dit spørgsmål er vist havnet i en forkert kategori, men umiddelbart virker wwww.facaden.dk/wp-admin/ da for mig? :)
Avatar billede LeaFacaden Nybegynder
15. marts 2012 - 01:09 #2
Ja, men jeg kan ikke logge ind med mine sædvanlige oplysninger.
Avatar billede LeaFacaden Nybegynder
15. marts 2012 - 01:10 #3
Jeg kan simpelthen ikke komme ind og rette det tilbage. Når jeg forsøger at sende en mail med nyt brugernavn, kan jeg Helle ikke dette
Avatar billede LeaFacaden Nybegynder
15. marts 2012 - 01:22 #4
Kan heller ikke logge på som en af mine andre brugere. Hvad fuck gør jeg? Panikker total!!
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. marts 2012 - 09:12 #5
Tror du skal ind i tabellen wp-settings og ændre urlen der (2 steder tror jeg nok det er).
Avatar billede groenaert Novice
15. marts 2012 - 10:56 #6
Det burde kunne løses ved at du retter lidt i tabellen wp_options. Her skal du rette option_value for "siteurl" og "home" til http://facaden.dk. Der er formindeligt et værktøj tilknyttet dit webhotel, hvor du kan tilgå MySql databasen, f.eks. med phpMyAdmin.
Avatar billede groenaert Novice
15. april 2012 - 19:24 #7
Mon ikke det er ved at være tid til at få lukket spørgsmålet her?

Venlig hilsen

Grønært