Avatar billede nielslt Nybegynder
14. marts 2012 - 16:34 Der er 4 kommentarer

Lille hjælp til logo

Hey eksperter!

Skal bruge en rygsæk til et logo, rygsækken skal være tydelig at se i lille format. Den skal være i 60x60 pixel. Den skal være sort-hvid, muligvis i stil med logo'et/ansigtet på webshoppen www.makalay.dk

Håber der er en der kan hjælpe en i nødt!

I kan tilføje mig på skype for yderligere info eller skrive en mail, eller herunder!

Venligst
Niels Thomsen
Avatar billede nielslt Nybegynder
14. marts 2012 - 16:50 #1
Skype/e-mail: nielslthomsen@hotmail.com
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. marts 2012 - 17:04 #2
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. marts 2012 - 16:25 #3
???
Avatar billede nielslt Nybegynder
21. marts 2012 - 15:14 #4
Det er jeg tænkte på var en i sort hvid, ikke nogle grå nuancer! Tag et kig på siden: www.makalay.dk

Ligende denne, bare en taske eller rygsække, helt rygsæk!

Håber du kan hjælpe!

Venligst
Niels