Avatar billede jengy Nybegynder
13. marts 2012 - 21:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken tv tuner skal jeg vælge

Jeg skal have en tv-tuner til min PC. Jeg bruger Windows 7 64-bit og mit grafikkort er NVIDIA GeForce 9400 GT . Jeg vil gerne se tv i god kvalitet men er det ligemeget om jeg vælger et PCI-kort eller en USB-enhed??
På forhånd tak.
Avatar billede Skumlos Nybegynder
13. marts 2012 - 21:43 #1
Det skulle ikke have den store betydning om det er USB eller PCI(express). Jeg har kørt med begge. Nu ved jeg ikke om det er kabeltv eller antenne du skal bruge, men kabeltv til USB, vil jeg anbefale Terratecs H5, H6 eller H7 afhængigt af om du skal have betalingstv. Til PCI(express) vil jeg anbefale Digital Devices' DuoFlex enheder, de er fandme i orden, og driveren gør du kan bruge DVB-C direkte i Windows MediaCenter, gratis er de dog ikke...
Avatar billede jengy Nybegynder
14. marts 2012 - 20:03 #2
Tak for hurtigt svar
jengy
Avatar billede jengy Nybegynder
14. marts 2012 - 20:08 #3
Tak for hurtigt svar, jeg har valgt PCI løsningen da jeg tror den belaster computeren mindst