Avatar billede Tollestrup Nybegynder
11. marts 2012 - 09:50 Der er 15 kommentarer

RunDll error

Når jeg starter min pc op kommer der en boks op med teksten: c:\users\André\appdata\roaming\tasklistc.dll

Jeg har windows 7 home premium 64 bit.

Hvordan får jeg det væk ?
Avatar billede egmose Novice
11. marts 2012 - 10:08 #1
Skriver den ikke andet?! At den mangler filen, at den er defekt ell. lign?!
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2012 - 12:00 #2
Har du afinstalleret/opdateret et eller andet program, så efterladenskaber måske ikke er fjernet?
Har du førsøgt at scanne pc med CCleaner?
Avatar billede Tollestrup Nybegynder
11. marts 2012 - 12:49 #3
Nej har jeg ikke, men prøver det.

Tak
Avatar billede Tollestrup Nybegynder
11. marts 2012 - 12:59 #4
Har installert ccleaner nu, og kørt det og der blev fjernet ca 500 mb, genstartede men den skriver stadig "der var problemer under start af c:\users\André\appdata\roaming\tasklistc.dll" og så står der det angiven modul blev ikke fundet, skal jeg så finde det, downloade det, hvis ja, hvor skal det event placeres hen ?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2012 - 13:06 #5
Hvad er det angivne mondul?
Jeg kan ikke finde noget på nettet med tasklistc.dll.
Gad vide om det er noget snavs.

prøv denne:
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
11. marts 2012 - 13:25 #6
CCleaner - værktøjer - opstart - se her i listen ...
Avatar billede Tollestrup Nybegynder
11. marts 2012 - 13:44 #7
Det har jeg gjort, og den finder ingen skadelige punkter, det skrev den:

Malwarebytes Anti-Malware 1.60.1.1000
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.03.11.07

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
André :: ANDRÉ-PC [administrator]

mbam-log-2012-03-11 (13-20-37).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 306829
Tid gået: 17 minut(ter), 26 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)

Vil det løse problemet/være en idé at slette "hele" computeren og så installere alt forfra, windows osv osv ?
11. marts 2012 - 13:51 #8
Hvad med #6 ???
Vil tage få sekunder ...

---

Eller vil du bruge >4 TIMER på komplet geninstalation af hele baduljen ?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2012 - 13:52 #9
Prøv at gå i CCleaner-værktøjer-opstart som karise spørger om.
Har du noget i opstart der som kunne ligne dit problem?
Avatar billede Tollestrup Nybegynder
11. marts 2012 - 13:53 #10
karise_larry så først dit opslag efter, når jeg gør det du skriver kan jeg godt se det den skriver der mangler, skal jeg så slette den, og genstarte ?
Avatar billede Tollestrup Nybegynder
11. marts 2012 - 13:54 #11
220661, ja det har jeg, skal jeg så slette den eller ?
11. marts 2012 - 13:58 #12
Evt. "Deaktivér" i første omgang...
Avatar billede 220661 Ekspert
11. marts 2012 - 14:02 #13
#12 Enig Deaktiverer du i første omgang, og din pc fungerer korrekt, så kan du slette det senere.
Tror Karise er på rette vej.
Avatar billede Tollestrup Nybegynder
11. marts 2012 - 19:35 #14
Deaktiverede den også først, og da det virkede slettede jeg den helt og den virker bare super nu, mange tak, men kunne godt tænke mig at vide hvad jeg event havde gjort forkert, eller sagt ja til... :-)

Men igen, mange tak :-)
11. marts 2012 - 20:30 #15
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering