Avatar billede quqdk Praktikant
10. marts 2012 - 14:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo hjælp.

Hej alle,

Jeg skal bruge et logo.
Vi har i forvejen et logo, men vort samarbejde med tidligere grafiker er stoppet, så han vil have logoet tilbage, da han har rettighederne til det.
Vi vil så ændre i logoet, så vi kan beholde det, men jeg er selv ret dårlig til grafik :D

Er der nogle der kan lave sådan noget billigt/gratis?

Det drejer sig om logoet her:
http://www.quq.dk/logo.png

Vi vil gerne have et ekstra sæt kvadrater i venstre side, så J'et bliver ligeså bredt som G'et.. :)

Mvh,
Henrique
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. marts 2012 - 17:24 #1
Hvis du kan bruge det kan vi fortsætte med at tilpasse og forbedre
http://gratisupload.dk/vis/675497/
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. marts 2012 - 17:39 #2
Jeg vil anbefale jer at få det tegner op i vektor-format. På den måde kan I ændre størrelse og farver uden problemer. Og det skal gøres større for at I kan bruge det til tryk.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. marts 2012 - 17:55 #3
Jeg syntes det er utroligt Man sidder og venter på at nogen skal reagere når man så mener at de ikke skal gå tom hændet herfra er der pludselig reaktion og så kan jeg oplyse at det er startet i vektor men gemt til Web det er jo kun et forslag lavet på 10 min.
men du overtager bare jeg smider overvågningen.
Avatar billede quqdk Praktikant
10. marts 2012 - 18:22 #4
Det er præcis det du har lavet af vi har brug for..;)
Hvad er vektor?;)
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. marts 2012 - 18:25 #5
Det var ikke for at genere dig :-) Jeg troede bare ikke at det var vektor ... godt gået ;-)
Avatar billede quqdk Praktikant
11. marts 2012 - 12:42 #6
så er det færdigt. poko1 har hjulpet..;)