Avatar billede Jst1987 Nybegynder
03. marts 2012 - 15:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mass Storage driver missing?

Hej Experter

har et problem!

Min computer har over natten fået et problem (ikke denne computer jeg skriver fra) Det er en Lenovo U350, hvor der intet CD drev er i. Den vil ikke starte op og kommer med fejl skærm (blå skærm). Derfor ville jeg prøve at installere windows 7 igen fra en USB pen - hvilket jeg har gjort før. Men nu siger den, at den ikke kan finde min harddisk og en "Mass storage driver is missing"? hvordan får jeg fat i  den driver? Og er sådan en mass storage driver universal?

Please hjælp :(

Mvh
Jst1987
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
05. marts 2012 - 10:40 #2
der er kun noget som hedder Storage Management? Er det det jeg skal bruge?
Avatar billede zoso Novice
05. marts 2012 - 14:20 #3
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
06. marts 2012 - 09:46 #4
hmm.. nu fandt den lige pludselig min harddisk.. Men nu kommer den med en lang fejlcode: 0x80070057 ?

Vil det bare sige, at jeg er nødsaget til at købe en ny harddisk? Må jo næsten være brændt af?
Avatar billede zoso Novice
07. marts 2012 - 00:47 #5
#4 Udfra fejlkoden har jeg søgt lidt omkring problemet.
Fandt denne tråd med omtrent samme problem.
http://www.sevenforums.com/installation-setup/48184-windows-7-clean-install-error-0x80070057.html

Prøv at installlere drivers til den seneste Intel Matrix Storage Manager/Intel Rapid Storage Technology.
Hent den her.
http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&ProdId=2101&DwnldID=20625&ProductFamily=Chipsets&ProductLine=Chipset+Software&ProductProduct=Intel%c2%ae+Rapid+Storage+Technology&lang=eng

Her er guide til hvordan du skal gøre.
http://www.intel.com/support/chipsets/imsm/sb/CS-021701.htm
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
03. juni 2012 - 00:49 #6
svar? :)
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
05. juni 2012 - 21:03 #7
puhu