Avatar billede Rune Sommer Mester
01. marts 2012 - 01:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gamle PC'er med Win95 og Win98 søges til undervisningsbrug.

Jeg er i gang med at oprette et mindre museum for computere. Dog kun Windows-systemer indtil videre. Det er en blanding af egen nostalgi (jeg er fra 1978) men det er også tænkt som en mulighed til undervisningsbrug (jeg er folkeskolelærer).

Jeg har lidt blandede computere indtil videre med WinME, 2000, XP, Vista og 7, men jeg mangler en computer med ISA-porte og så mangler jeg også to funktionelle computere med hhv. Win95 og en med Win98 installeret.

Hvis der er nogen derude der har noget (meget) gammel hardware til overs i gerne vil af med, så vil jeg gerne aftage og genbruge.
Jeg er villig til at give et symbolsk beløb for maskinerne hvis det ønskes.
Avatar billede foodear Praktikant
01. marts 2012 - 08:43 #1
hej thorun

hej har et par kasser med hardware bl.a. ISA kort (lyd, modem etc.) og PCIkort bl.a. seriel og parallel, lyd, SCSI etc, samt en hel masse grafikkort, ramblokke + et par ældre maskiner og en masse andet som du må få, hvis du selv henter. jeg bor i 7900.

Skriv en privat post besked hvis du er interesseret.

PS: Konen her i huset bliver meget glad når det ikke står fylder på kammeret mere. :-)
Avatar billede Cypern Nybegynder
01. marts 2012 - 15:23 #2
Tag ned på den lokale genbrugs station og tag en 6 pack med, der flyder det med gamle computere med ISA porte...
Avatar billede Rune Sommer Mester
16. februar 2013 - 14:14 #3
Lukkes.

Afgiv svar, hvis i vil have lidt point :)
Avatar billede foodear Praktikant
17. februar 2013 - 07:46 #4
samler ikke point og heller ikke på gamle stumper mere ;-)

Men nu er det jo også ca. et år siden jeg fyldte 2 elektronik containere på den lokale genbrugsplads ....