Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
29. februar 2012 - 22:27 Der er 4 kommentarer

Næsten umuligt at loade sider ( bestemte )

Hej

Har et lille problem hvor mit Google chrome ikke vil loade hotmail, facebook og youtube ordentlig..
Facebook problem = den Loader TOPPEN og mit profil billede. Der går noget tid før den Loader lidt af væggen ( 3-4 ) opslag og ikke mere.
Hotmail problem = dem Loader ekstremt langsomt. Kan næsten ikke se mine mails. Nogle gange virker den.
Youtube problem = skærmen vises nogle gange slet ikke. Videoen vil næsten ikke loade med 40/40 net.

Skal lige siges de sider virker på alle andre computer i hjemmet. Men hvis jeg tager til Lan på et andet net virker de også på min computer????

Computeren :
Intel i7
1tb harddisk
2gb grafikkort
24gb ram ( 16 kan bruges efter w7 )
750 strøm
W7 64-bit dansk

Et ekstra spørgsmål : hvad kan der ske ved en dobbel formatering??
Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
29. februar 2012 - 22:46 #2
Skal lige siges har prøvet alle de programet.

Dobbel formatering = jeg formater computeren og uden jeg ved det sætter jeg den til at formater igen uden at have været på skrivebordet første gang jeg formaterede
01. marts 2012 - 08:32 #3
...Dobbel formatering ... - ikke noget problem ... måske bare 'spild' af tid *S* ...

Hvad med brug af IE ?
Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
01. marts 2012 - 16:08 #4
IE ( up to date ) virker heller ikke på den samme måde.
Det er som om det er KUN min computer der har lavet en blockering til nettet eller sådan noget. Altså alt med "NET DATA" hvor de har ting lagret på en server f.eks. Hotmail - de har mails lagret.

Men ved ikke... kan det være mine ram ?