Avatar billede imma Forsker
29. februar 2012 - 21:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Turneringsprogram i excel

hejsa, kan nogen hjælpe med at fjerne beskyttelsen på denne fil
http://www.satwentyten.com/index.php?option=com_content&view=article&id=87:wallchart&catid=1:latest-news

eller hjælpe mig med at konstruere en tilsvrende monster fed turneringsplan
Avatar billede svla Mester
29. februar 2012 - 22:38 #1
Hej!

Prøv den kode her, den var ok da jeg tjekkede arket
kode:
bbbabaß
Avatar billede 220661 Ekspert
29. februar 2012 - 23:11 #2
Jeg forsøgede at copy/paste koden ind, og her virkede den ikke i første omgang. Når koden blev flyttet over fyldte den 8 karakterer. Jeg slettede den sidste i rækken, og så kunne jeg redigere i arket under navne på hold.
Så koden virker.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. februar 2012 - 23:26 #3
Når du får koden ind, så vælg gem som og et nyt navn. Så er du fri for koden hver gang.
Jeg har gemt min hvis jeg skulle få brug for sådan et program en anden gang.
Avatar billede imma Forsker
29. februar 2012 - 23:39 #4
det er helt ufatteligt flinkt af dig....

mange mange gange tak... skriv det som et svar... du får med det samme point....

hvis jeg nu ikke lige ender med at 32 tilmelder sig, kan du så se om det er muligt at redigere simpelt i det excel ark.. skal siges jeg har 0 erfaring med det.... men synes det ser fedt ud.. havde tænkt mig at erstatte de fodbolds holds navn med person navne ved at bruge erstat som.. altså ctrl + H , er det ikke ok smart....
Avatar billede svla Mester
01. marts 2012 - 18:42 #5
Jeg har lige igen tjekket den koden til arket som jeg gav dig, og her på min PC virker den som den er skrevet.
Vær opmærksom på, hvis du trykker på knappen "Clear Results" så låser arket igen med samme kode, - altså du kan ikke ændre arkkoden til en anden kode.
Grunden til det er at der også er en Visual Basic kode på arket, og det er den som automatisk låser arket ved tryk på knappen "Clear Results".
I excelfilen ligger der også et skjult ark (Sheet4), som du kan få gjort synligt.

Koden til Visual Basic kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.
Avatar billede imma Forsker
06. marts 2012 - 23:18 #6
bare skriv et svar... jeg er allerede glad for den hjælp jeg har fået...

der kommer dog ikke 32 deltagende, kan man bruge denne her tabel og så bare slette et par hold, eller er det mere svært end som så, går ikke udfra der er nogen der gider hjælpe med at kreere sådan en turnering...
Avatar billede svla Mester
06. marts 2012 - 23:28 #7
Hej
Lav en kopi af dit excelark med turneringsplanen og prøv dig lidt frem, ret og slet hvad du har lyst til, hvis arket lige pludslig ikke fungerer mere har du jo nok "rodet" i mere end det kunne klare.
Jeg er ikke meget inde i turneringsplaner.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2012 - 13:10 #8
Hej svla.
Kan du huske hvad programmet hed der kunne fjerne låsen fra arket?
Der er en der skal åbne et privat ark i denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/962738#reply_7942747
Avatar billede svla Mester
11. maj 2012 - 22:10 #9
Hej!

Her på dette link kan du finde "EDC Password toll"

http://www.erlandsendata.no/english/index.php?d=endownloadtools
Avatar billede 220661 Ekspert
12. maj 2012 - 00:41 #10
Tak for det.