Avatar billede madsen7 Nybegynder
29. februar 2012 - 12:09 Der er 11 kommentarer

Min computer bliver pludselig hvid

Hej.

Min computer skærm bliver nogle gange helt hvid ligesom om skærmen fryser. hvis jeg sætter den på slumre så starter den op igen men det kan godt ske 3-4 gange i træk. Jeg har to virus scanner programmer på min computer og de har ikke fundet nogle virusser så jeg tror ikke at det er det. Alt andet på computeren virker udemærket. En ven sagde at det måske kunne være fordi at der ikke er nok RAM i computeren ?

hilsen MAds
Avatar billede showsource Seniormester
29. februar 2012 - 13:06 #1
? Hvid :O)
Det plejer jo at blive sort eller blå :O)

Anyway, der er mange muligheder for hvad som er galt.
Bundkort, ram, harddisk, grafikkort etc.

At det skulle være mangel på ram tvivler jeg på.
Har du installeret nyeste drivere m.m.
Avatar billede pstidsen Novice
29. februar 2012 - 13:50 #2
Først: HAV ALDRIG NOGENSINDE TO ANTIVIRUSPROGRAMMER PÅ SAMME TID!!!!!!!!!!! Afinstaller det ene og scan med det andet igen!!

Er det kridhvid eller lidt halvgennemsigtig?
29. februar 2012 - 16:42 #3
"Løs" Flad(?)skærm
eller
Bærbar ?
Avatar billede madsen7 Nybegynder
03. marts 2012 - 16:05 #4
Jeg har nu afinstalleret det ene og kører nu kun med windows Essential virus programmet. men den gør det stadigt.
Avatar billede madsen7 Nybegynder
03. marts 2012 - 16:05 #5
Det er en bærbar Acer computer
Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2012 - 16:12 #6
Den der hvide farve er det sådan en halvgennemsigtig en? Altså fordi programmet ikke svarer. Åben din jobliste Ctrl+Alt+Delete. Tryk på processor og så på "Vis processor for alle brugere". Hvilke processorer bruger mest Hukommelse og CPU og hvor meget?

Skriv hvad for en Acer eller dens specifikationer.

PS: Velkommen til E.. Du skal ikke selv lægge svar. Det er til løsninger og pointgivning som der står :)
Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2012 - 22:22 #7
Ser du skærm sådan her ud: http://gratisupload.dk/billede/thumb/675096/full/ ??
Avatar billede madsen7 Nybegynder
05. marts 2012 - 16:54 #8
Hejsa

Det er en Acer Aspire 7730-584G16Mn notebook
CPU Intel Core tm2 Duo processeor T5800 med 4G memory
Graphics Mobile Intel GMA 4500 MHD.d
Den bruger rigtig meget CPU i forhold til hukommelse forbruget.

JEg købte den brugt i England, for 2 år siden hvor den var blevet opdateret og istandsæt så jeg ved ikke hvor gammel computeren er, så måske er den brugt op.

JEg installerede windows 7 på den kan det have noget at sige ?

tak for hjælpen
Avatar billede madsen7 Nybegynder
05. marts 2012 - 16:55 #9
PSTIDSEN.

Nej den bliver helt mælkehvid så man ikke kan se noget på den, men hvis man sætter computeren til at slumre kan man få den til at køre igen
Avatar billede pstidsen Novice
05. marts 2012 - 17:38 #10
Hvis det er sket pludselig så lav systemgendannelse til seneste punkt hvor det virkede.
Avatar billede Fetiex Nybegynder
23. april 2012 - 19:01 #11
hej

har selv det problem din skærm bliver hvid også kommer der lidt favre ude i den en side hvis det er det er det din ledning bag din skærm der knækker når du lukke din skærm ned har skifte den 3 gange den koster 170 kr men det hjælper i starten 2 måneder også kommer det igen bliver det ikke være og være det gjorde det for mig de 3 gange men tror det er når man lukke skærmen ned at skærm ledning knækker lide af gangen

undskyld der ikke er , og . i