Avatar billede staal Praktikant
24. februar 2012 - 06:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse på hjemmeside med rammer?

Hej
Jeg vil gerne have en mulighed for at hjemmeside kan oversættes til andre sprog, men kan ikke rigtig få Google`s version til at virke, da jeg har rammer.
Blot de store sprog, Dansk, Tysk, Fransk, Spansk - siden er lavet på Engelsk
Alle Jeres gode forslag til en løsning er velkommen
www.knightstemplarmco.com
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. februar 2012 - 14:01 #1
Det ser ud til at dit problem er at meget af din tekst er lavet som grafik og ikke tekst. Det kan Google ikke oversætte eller læse for den sags skyld. Det vil jeg anbefale at få rettet op på.
Avatar billede 2hcms Nybegynder
26. februar 2012 - 22:25 #2
det er ikke nogle der kan hjælpe fordi det er ikke text
det er grafik billede som du har skivet text i :(
du kan laver det om og at skive text så kan det løsses
Avatar billede staal Praktikant
27. februar 2012 - 07:26 #3
Tak det vil jeg overveje
Avatar billede EkspertOle Nybegynder
27. februar 2012 - 14:43 #4
Du må vidst i gang med en større ændring på din side, hvis det skal komme til at fungere. Måske skal du også ændre din platform, hvis den ikke kan håndtere tekst?