Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
20. februar 2012 - 23:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

design selv udseende på facebook gruppe

Hejsa - kan det passe at man ikke selv kan designe udseendet på en facebookgruppe?
Jeg vil gerne have mulighed for at lave en vandret menubjælke over indlæg, hvor jeg f.eks. kan lave et menupunkt der hedder "gode links"
Evt. hvis ikke det er muligt, blot et ekstra link øverst ved siden af de 3 link øverst:
1.499 medlemmer - 372 billeder - 3 dokumenter

Er dette på nogen måde muligt? HUSK det er ikke en firma side eller en personlig side, men en gruppe side :-)
Avatar billede lordsasa Nybegynder
22. februar 2012 - 13:46 #1
Hej mr.-fedtmule

Jeg er næsten helt sikker på, at det kan lade sig gøre. Jeg kan dog ikke selve finde ud af det, og har altid betalt mig fra det til mine Facebooksider.

Der hvor jeg har hentet hjælp er via http://www.amino.dk/.

Det kan løses meget billigt. Håber at det hjalp :)
Avatar billede mr-fedtmule Praktikant
08. november 2013 - 11:48 #2
lykkedes aldrig :-(