Avatar billede tumel Nybegynder
20. februar 2012 - 21:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

.exe filer kan ikke åbnes

Hej, jeg har lige et problem med at åbne .exe filer...

Det problem jeg har er det her: http://www.winhelponline.com/blog/restore-exe-file-asso-windows-7-vista-incorrectly-associated/

hvor løsningen så også er.. Men når jeg gør det siger den:

registreringseditor

C:\User\Snuske\Desktop\fix.reg kan ikke importeres: Den angivne fil er ikke et registreringsdatabasescripst.
Du kan kun importere binære registreingsdatabasefiler fra Registreringseditor.

Nogen der har en idé om hvad jeg har gjort forkert?

Alle programmer kan åbnes hvis jeg vælger dem inde under den der "åben med" vindue... bortset fra det ene program jeg skal bruge som er packard bell recovery management. Der siger den at recovery management er holdt op med at virke. windows søger efter en løsning på problemet... Så sker der ikke så meget mere...

Håber i kan hjælpe mig med problemerne..
20. februar 2012 - 22:00 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2012 - 22:06 #2
Højre klikker du på fix'et og vælger flet?
Avatar billede tumel Nybegynder
20. februar 2012 - 22:13 #3
Det er windows 7..

Ja det er når jeg højre klikker på fix'et og vælger flet den kommer med denne besked:

registreringseditor

C:\User\Snuske\Desktop\fix.reg kan ikke importeres: Den angivne fil er ikke et registreringsdatabasescripst.
Du kan kun importere binære registreingsdatabasefiler fra Registreringseditor.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2012 - 22:21 #4
Jeg kan slet ikke hente dette fix fra den side du har vist i din indledning. Men det ken jeg herfra:
http://www.winhelponline.com/blog/file-asso-fixes-for-windows-7/
Hvorfor ved jeg dog ikke???
Når jeg trykker på .exe filen bliver den downloadet som rar fil der kan udpakkes.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2012 - 22:25 #5
Hvis det er noget der lige er sket kunne du prøve en harmløs systemgendannelse til før du ændrede på henvisnngen.
Avatar billede tumel Nybegynder
20. februar 2012 - 22:28 #6
hvordan?
Avatar billede tumel Nybegynder
20. februar 2012 - 22:32 #7
Det virkede :D takker... du har reddet min dag... Nu er jeg en helt i min kærestes øjne :P Filen kunne godt hentes fra siden du gav mig...Jeg gjorde det manuelt før hvilket ikke virkede...
Avatar billede tumel Nybegynder
20. februar 2012 - 22:33 #8
hvis du skriver det som et svar kan du få de point der...
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2012 - 22:35 #9
Nu kører jeg xp her, men hvis du skriver systemgendannelse i søg starter det så ikke op?
Når du kommer ind i programvindue vil jeg tro der er et kalenderbillede hvor nogle datoer er markerede. Tag det nærmemeste punkt, hvor du ved pc virkede rigtigt.
Du vil ikke miste personlige data.
Det du dog vil miste er programmer der er installeret i perioden mellem dit punkt og nu.

I XP:Start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2012 - 22:36 #10
Okay fixet virkede fra min side fint.
Jeg lægger et svar
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2012 - 22:37 #11
#7 Det er jo ikke det værste der kan ske ;-)
Avatar billede tumel Nybegynder
20. februar 2012 - 22:45 #12
jo det gjorde det egentlig.. :) endnu engang tak :)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2012 - 22:46 #13
velbekomme.