Avatar billede makamakalay Nybegynder
20. februar 2012 - 15:49 Der er 3 kommentarer

Exchange hosted mail kontra IMAP - MANGE mapper.

Hej

En kollega skulle skifte fra pop3 til noget mere sikkert, og jeg foreslog IMAP. Vi satte en mail op, men hver gang den sender/modtager i Outlook, så står den i 2-3 min. og syncer mapper. Jeg har hørt, at det er bare sådan IMAP er.

Vil en Hosted exchange være bedre til at administrere de her ca 100 mapper og undermapper med i alt 4GB data?

Findes der evt. andre bedre løsninger?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
20. februar 2012 - 22:48 #1
Hosted Exchange er normalt begrænset til 2Gb.

Er der nogen af mapperne, der ikke tilføjes eller fjernes fra mere, så kan disse fjernes fra IMAP-synkroniseringen, hvilket vil speede det lidt op.
Avatar billede makamakalay Nybegynder
21. februar 2012 - 09:19 #2
Fx hos Wannafind, kan man købe 5 og 10 GB hosted exchange.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
22. februar 2012 - 02:48 #3
#2 er det per server eller per bruger.
Det skal være per bruger og det kan lade sig gøre, det er bare ikke suppporteret af Microsoft, så tror ikke det understøttes af hosting firmaerne.