Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. februar 2012 - 08:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med Dlink DWA-547

Hej eksperter

Jeg har netop fået samlet http://www.komplett.dk/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1047831&su=E3EC6BFF-1BF4-49E4-B9E9-95BE892EC28E men har et problem med internettet.

Jeg sidder på en 30/3 mbit forbindelse hos YouSee, men den nysamlede maskine kører med en download på ca 500kb, men upload ligger mellem 2-3 mbit. Hvad kan download hastigheden skyldes? Jeg har forsøgt nettet med min laptop, og der er ingen problemer overhovedet.

Håber der er nogen der kan give et bud på, hvad jeg skal gøre for at løse mit problem.

På forhånd tusind tak!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. februar 2012 - 11:21 #1
har du prøvet at køre en hastighed check?

hvis ikke så http://speedtest.net (et af de bedste steder til speedcheck)

måske skal du have opdateret netkorts drivere
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. februar 2012 - 11:45 #2
@cyberspace

Har kørt hastighedstjek, og det var der den viste lav download men korrekt upload.

Først installerede jeg driverne fra den medfølgende cd, men da det ikke hjalp, hentede jeg den nyeste fra Dlink's website, men stadig intet resultat. Desværre!
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. februar 2012 - 11:54 #3
Tænkte på om det kan have noget at gøre med strømbesparelse eller sådan noget?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. februar 2012 - 13:15 #4
måske men  min download er korrekt selv om den bruger strømbesparelse men prøv at checke og teste

Kontrolpanel\Netværk og internet\Netværksforbindelser

højreklik på din forbindelse/dit netkort - vælg egenskaber - vælg konfigurer - Strømbesparelse

held og lykke
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. februar 2012 - 16:05 #5
Nå, det gav desværre heller ikke noget positivt resultat... ÆV ÆV
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. februar 2012 - 16:17 #6
Fant ud af, at reset af ens router hjælper... Er nu oppe på 30Mbit igen! :D Men tak ellers.