Avatar billede FruParsberg Nybegynder
16. februar 2012 - 22:04 Der er 2 kommentarer

MGI Photosuite og Windows 7

45 årig dame har brug for hjælp :D Har tidligere haft en mand i huset som kunne klare alt dette - det har jeg så ikke længere og er påd en ;)

Jeg har netop købt en ny PC - og har meget begrænset viden omkring en sådan ;)
Har installeret Windows 7 64bit - og kan ikke få mit program MGI Photosuite 8.0 installeret. Jeg får besked om at programmet ikke er kompatibelt med den windowsudgave jeg har. Programmet kørte fint på Vista.

KAN jeg få det installeret igen?
HVORDAN?
Ville det være anderledes hvis det var en 32bit udgave af windows jeg havde??

Kan nogen evt anbefale et andet fotoredigeringsprogram lig MGI - da jeg har været rigtig glad for dette program, og godt trænet i brugen af det!

Jeg behøver ret konkret / trinvis beskrivelse hvis der er en måde at ordne det på =)
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. februar 2012 - 22:39 #1
Hej jeg kender ikke det program men har du prøvet at højreklikke på EXE Filen ogtrykke kør som administrator Win 7 64 Bit har også 32 Bit <Programmer (86)>
Avatar billede FruParsberg Nybegynder
18. februar 2012 - 01:14 #2
poko1 : Jeg har forsøgt at gøre som du foreslår - og har ikke haft held med det :(