Avatar billede frikadellekaj Nybegynder
16. februar 2012 - 14:41 Der er 4 kommentarer

Triple boot (Lion, Win7, Ubuntu)

Hej folkens

Jeg vil gerne kunne boote OSX Lion, Windows 7 og Ubuntu på min MacBook Pro. OSX Lion og Windows 7 (BOOTCAMP) kører fint, men kan nogen fortælle, hvordan jeg laver en partition til Ubuntu, som også kan ses under opstart? og hvilke indstillinger der skal vælges under installationen?

Jeg har set på rEFit, men jeg kan ikke lige finde ud af om det er kompatibelt med Lion.

Mvh. frikadellekaj
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2012 - 16:50 #1
Avatar billede frikadellekaj Nybegynder
21. februar 2012 - 18:15 #2
Jeg forstår ikke helt dit svar. Men jeg vil gerne ha' OSX, Windows og Ubuntu i bootmenuen.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2012 - 00:06 #3
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2012 - 00:08 #4
kan du ikke bar kør Ubuntu  på en usb eller cd eller dvd og boot  via den