Avatar billede RasmusAbild92 Nybegynder
09. februar 2012 - 20:00 Der er 1 kommentar

Logo til teknologi projekt til fiktivt firma.

Jeg har teknologi og skal have lavet et logo til vores fiktive firma. Det er ret vigtigt, da logo'et skal have en beskrivelse/analyse på 2-3 sider. Så derfor går det ikke at, vi bare skirve firmaet's navn og med en addresse under... Som jeg forklarede til mine gruppe medlemmer. Vi søger derfor hjælp ude fra og er meget åben for ideer. Jeg har selvfølgelig nogle ønsker der måske kan gøre der lettere for den givende at komme frem med noget;D
logoet vi har i øjeblikket..:[IMG]http://i40.tinypic.com/ao00mo.png[/IMG]

Tema'er
- miljø
- energi/ el
- vedvarende energi

farver der meget gerne må bruges er grøn og blå som symboliser miljø, kommunikation og kreativitet

Vores "firma" kaldes 12DC system og vi vil lave et produkt der hedder EVI Lights (environmental lights).

Jeg har valgt at give point 200 point for det bedste foreslag, det var det højeste;D

Ser frem til nogle gode foreslag, tak på forhånd;D skriv endelig hvis der er noget der skal uddybes;D
Avatar billede RasmusAbild92 Nybegynder
09. februar 2012 - 20:04 #1
lavede en fejl, svar på denne tråd giver kun 20 points. her er den der giver 200 http://www.eksperten.dk/spm/957113