Avatar billede Isfeldt Nybegynder
08. februar 2012 - 10:56 Der er 3 kommentarer

Adobe Premiere Elements 9

Hej eksperter!

Jeg er i gang med en film i Adobe Premiere Elements 9. Jeg har pt. en redigeret film som er gemt som en prel-fil som jeg gerne vil have indsat i en anden redigeret film (også prel). Da jeg ikke kan have to vinduer af APE åbne kan jeg ikke kopiere fra det ene vindue og overføre til det andet. Det er heller ikke muligt at 'get media' som er redigeret.
Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre? :)
Avatar billede dumbledore Nybegynder
08. februar 2012 - 13:18 #1
der er ikke en form for import funktionalitet?
Avatar billede Isfeldt Nybegynder
08. februar 2012 - 15:56 #2
Jo, men den vil ikke importere prel-filer.
Når jeg prøver det står der 'This type of file is not supported, or the required codec is not installed'
Avatar billede Isfeldt Nybegynder
15. april 2012 - 13:54 #3
Jeg har selv fundet løsningen til mit problem:
Ved at konvertere .prel-filen til en normal videofil som .wmv eller. mov, kan jeg insætte det klip i en anden .prel-fil.