Avatar billede jetobi Juniormester
07. februar 2012 - 18:49 Der er 1 løsning

Dreamweaver cs5 Testingserver fejl _mmServerScripts

Hej eksperten!
Jeg har lige fået en ny mac, og der har jeg installeret Adobe Dreamweaver cs5 på, har lavet en remote server som virker 100% optimalt, men min testing server som jeg laver, virker ikke. Når jeg prøver at lave en (database) Mysql connection, og Skriver mine informationer, popper der en error Boks frem og siger.

1. There is no testing server running on the server machine.
2. The testing server specified for this site does not map to the
http://ftp.********/mmServerScripts/MMHTTPDB.php URL verify that the URL
prefix maps to the root of the site.

Jeg har prøvet at ændre i "root dicerty" i selve testing serveren, og lave den til "/", "_mmServerScripts", "_mmServerScripts/MMHTTPDB.php" osv, men intet virker har prøvet at følge mange guides hvor man sletter "_mmServerScripts" via ftp, men det virkede heller ikke.

Har også prøvet med MAMP, men det kunne jeg ikk efter som jeg bruger webhotel og ikk min egen Webserver.

Det mærkelige er at på min gamle mac kunne den godt med cs5, Der havde den connection og det hele, men lige efter jeg har fået ny mac, Gider den ikke.?

'Nogen der kan hjælpe?

/Mvh

Jesper
Avatar billede jetobi Juniormester
12. februar 2012 - 10:31 #1
lukket