Avatar billede leif Seniormester
06. februar 2012 - 19:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SSO mellem flere Apache servere

Hej,

Jeg har en udfordring som måske kan løses og måske ikke.

Jeg har idag nogle simple ".htacess" beskyttet sider og det er fint nok. Men, men, jeg er blevet spurgt om det ville være muligt at lave SSO mellem de forskellige Apache servere således at brugeren ikke skal logge ind fordi brugeren går fra en side til en anden ?

Alle Apache servere ligger i samme subnet og er hosted hos samme firma.

Jeg ser frem til at høre hvis en har en løsning.

/Leif
Avatar billede leif Seniormester
07. marts 2012 - 10:20 #1
Tror det nærmeste jeg kommer er nok at lave det om til LDAP autorisation hele vejen igennem
Avatar billede leif Seniormester
06. maj 2012 - 09:04 #2
Jeg lavede så alle websites nu bruger LDAP som udgangspunkt til at autorisere med dvs. at folk kan bruge det samme login men skal logge ind flere gange hvis de flytter fra server til server, men det er den bedste løsning jeg har kunne finde.