Avatar billede torbennielsen666 Nybegynder
03. februar 2012 - 10:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Knapper flytter sig efter placering

Hej med jer.
Jeg er lige faldet over noget som jeg vildt godt kunne tænke mig på min egen side, men aner ikke hvordan dælen det er lavet.
Er der nogen der kender et script eller kan assisterer med at lave noget lignende?

Der er nogle "knapper" som flytter sig på en blog alt efter hvor man placerer musen. Super genialt synes jeg.

Check det her:
http://www.facebook.com/MorningCoach22?sk=app_9953271133

Mvh.
Torben

Har også lige smidt den i javascript jeg ikke ved om det er php eller javascript det skal laves i.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. februar 2012 - 10:50 #1
Det er nok noget onmouseover + visibility + div med javascript.
Avatar billede torbennielsen666 Nybegynder
03. februar 2012 - 10:57 #2
Ja det har nok en mouseover med i koden et sted, men så står jeg også af.. :-)
Avatar billede olebole Juniormester
03. februar 2012 - 16:25 #3
<ole>

Læs lige reglerne for Eksperten - selvom du burde have læst og accepteret dem, da du oprettede din bruger  *o)

Det er ikke tilladt at oprette samme spørgsmål flere gange. Du har allerede spurgt om det samme i tråden her.

/mvh
</bole>
Avatar billede torbennielsen666 Nybegynder
04. februar 2012 - 14:39 #4
Sorry havde jeg ikke set.
Avatar billede olebole Juniormester
04. februar 2012 - 16:43 #5
- og tråden lukkes først, når svaret er accepteret  =)