Avatar billede jolinda Novice
01. februar 2012 - 23:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Feedback søges

Hej alle!

Jeg er ved at lave en hjemmeside med nogen venner. Den hedder www.findkollegie.dk - og giver en oversigt over Danmarks kollegier og ungdomsboliger.

Det vil være ret med lidt feedback på den. Hvad synes i om den? Er den brugervenlig og nem at navigere i?

Håber i vil hjælpe mig!
Avatar billede jolinda Novice
01. februar 2012 - 23:25 #1
Der skal ikke stå "ret" med "rart" :-)
Avatar billede mikaelch Novice
03. februar 2012 - 14:18 #2
lav lidt aktivt selv på forummet det giver liv på siden

jeg kan ikke se hvordan jeg opretter mig , hvorfor er der forum så på siden
Avatar billede jolinda Novice
03. februar 2012 - 16:22 #3
Hej Michael.

Når, du er også her inde :-) Du har tidligere kommenteret på mit indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/149486.aspx?PageIndex=4#1013298.

Men ja, du har helt ret. Er bare ikke blevet helt færdig med listerne med kollegier, så har ikke helt fået tid til at findpudse forummet. Mangler endnu at oversætte det, og ved ikke helt hvordan man gør det. Ved du det?
03. februar 2012 - 18:52 #4
Hvad kan jeg sige - Hjemmeiden henvendersig til en klar målgruppe og hjælper med et klart behov hos denne målgruppe.  Den er opbygget klart og logisk og er nem at finde rundt i.  Enkelt og smagfuldt design, let at læse, behersket og ikke forstyrrende omgang med reklamer, o.s.v.  Det synes jeg du er kommet godt fra.

Hjemmesiden kan vel betragtes som et link-katalog med ekstra information.  Du præsenterer ikke selv information om værelserne, du linker til de forskellige kollegiers websider.  Derfor kan det være svært at sammenligne de forskellige udbud.  Din første prioritet er vel at udbygge samlingen med flere kollegier i flere byer.  Hvis du så vil udbygge det, kunne det være nyttigt med nogle oversigter, såsom en tabel med de forskellige kollegier med kvadratmeterpris, faciliteter, og lignende.  Og måske også lejligheden til at kollegiebeboerne kan komme med kommentarer over deres boliger, hvad der er godt og hvad der er mindre godt.

Jeg opretter dette som svar.  Når tiden kommer til at lukke spørgsmålet vil du vel invitere svar fra andre og dele points.
Avatar billede irminger Praktikant
04. februar 2012 - 22:43 #5
Hvad har du skrevet siden i og er det lavet som et CMS? Jeg synes det er en fin og enkelt side - nemt at finde rundt i. Jeg synes den rammer målgruppen godt og farvevalg mm. er godt og fungere.
08. februar 2012 - 10:16 #6
jolinda, så du mit indlæg #4?  Jeg er spændt på din reaktion.  Hvad er iøvrigt din videre hensigt med tråden?  Forventer du flere indlæg, eller er tiden inde til at lukke?
Avatar billede jolinda Novice
08. februar 2012 - 10:54 #7
@ Christian_Belgien:

Tak for deit svar. Ja, min første prioritet er nu at få listen udvidet med flere kollegier og ungdomsboliger i Danmark. Men har også tænkt at skrive en beskrivelse af dem alle, så når man trykker på dem, kan man få en mere uddybende beskrivelse af dem. Så man derved også kunne sortere listen efter lidt flere kriterier.

@ Irminger:

Tak for dit svar og ros. Siden er lavet med WordPress :-)

Jeg beklager det lidt sene svar - men er først kommet hjem idag, efter en tur i udlandet! :-)