Avatar billede TIversen Novice
01. februar 2012 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feedback please :D

Hej Alle,

Jeg har lavet en lille "for sjov" side...

Det ligger sig lidt op ad retardo . dk, men rammer lidt mere en niche, nemlig KUN videoer med dyr.

Det er lavet i WP og derfor er det nemt at vedligeholde og drive. Derfor kan det køre meget på hobby/for sjov plan...

Har brugt basis funktionerne i et gratis tema, og har så videreudviklet en del på det...

Se sitet her: http://www.videozoo.dk/

Hvad synes i?
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
14. februar 2012 - 19:11 #1
jeg synes det er en god side med masser af sjove videoer :)
Avatar billede TIversen Novice
26. februar 2012 - 19:56 #2
Tak for svarene...jeg lukker
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2012 - 17:52 #3
super flot!

Men der er en fejl!

Når videoerne scroller forbi i viewer-vinduet - ny hver 5 sekund.
- og man så starter én af dem, fortsætter scrolleren.
Så man ser kun de første 3-4 sekunder af videoen, hvorefter den ryger ud til venstre og den næste vises.
- men den valgte spiller videre - man kan høre den : )