Avatar billede HenrikMq Nybegynder
31. januar 2012 - 21:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 Update virker ikke

Hejsa

Jeg har lige installeret en Windows 7 64bit dansk version. Den er lovlig(så er det på plads:D). Windows update virkede fint da jeg lige havde installeret Windows. Dog virker den ikke mere. Den kan godt finde nogle updates, men den kan ikke downloade dem. Den står bare og kører i en uendelighed. Jeg bruger Comodo Firewall og Avast Antivirus. Ved ikke om der er nogle af disse 2 programmer, der er begyndt at volde problemer hos andre. En hurtig google search viste at flertallet ikke havde nogen problemer med dette. Ved I hvad der kan være galt??

Mvh Henrik Mq
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2012 - 22:52 #1
Prøv at se hvad det er for opdateringer. Jeg har haft problemer med Microsoft Net Framework. Det blev hentet, men kunne ikke installeres.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2012 - 23:02 #2
Du kunne prøve at deaktivere Defence+ i Comodo, hvis du har den med i firewallen, for at tjekke om den laver ballade.
Men det kan jo også være en fejl i Win7.
http://www.thewindowsclub.com/repair-fix-windows-updates-with-fix-wu-utility
Eller http://support.microsoft.com/kb/971058
Avatar billede HenrikMq Nybegynder
03. februar 2012 - 14:44 #3
Tak for hjælpen. Det virkede ved at jeg installerede hver opdatering hver for dig. Men tak for svarene, jeg vil huske dem hvis det sker igen.
Avatar billede HenrikMq Nybegynder
03. februar 2012 - 14:45 #4
Ved ikke hvem af jer, der vil have de 30 points. Men please lav et svar, så jeg kan give point og få lukket tråden :)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2012 - 14:49 #5
svar til deling med valbycom, så hvis du også lægger et deler vi.