Avatar billede liisa89 Nybegynder
30. januar 2012 - 18:50 Der er 2 kommentarer

ingen undertekster på tv2 og dr2

Hej
Jeg har et prosonic PLV31199s1. Jeg kan ikke se undertekster på Tv2 og Dr2 og mit txttv på tv2 ser mærkeligt ud. Jeg har kabel tv. Jeg har kontaktet min udbyder der siger at det er indstillet forkert, er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg indstiller det?
Jeg håber I kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen Lisa
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 18:53 #1
Der er sikkert en undertekst knap på din fjernbetjening. Se i din manual.
Avatar billede edin22 Nybegynder
30. januar 2012 - 18:57 #2
Jeg har selv tideligere oplevet, hvor jeg ikke så undertekster på TV2. De kommer og går hos mig. Jeg ved ikke om det har noget med mit TV at gøre eller DEM.