Avatar billede cme9000 Nybegynder
30. januar 2012 - 17:08 Der er 4 kommentarer

Er det muligt??

Hej derude..
>Har lige et spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan svare på!!

Hvis nu der er en der har Mac adresse på min pc, ville det så være muligt for personen at se/styre noget på min pc??

Kører windows 7..

På forhånd tak!
Avatar billede cme9000 Nybegynder
30. januar 2012 - 17:09 #1
Fx. hente filer fra min pc??
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2012 - 17:13 #2
nej
der er ikke adgang til din pc udefra med mindre du selv åbner (og du har en firewall kørende)
30. januar 2012 - 17:56 #3
Hvis du selv manuelt:
* Afbryder dit - selvfølgelig - sikkerhedsprogram
* Går in i "Delningscenter" og tillader ALLE ALLE til ALT ALT
* Forbinder din PC direkte til 'verden' (ikke via Routerbox)

så er det - teoretisk - muligt...

---

Kan det evt. også være muligt for dig at pænt følge op på dine tidligere spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/cme9000
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
(Som du HAR fået at vide før ?)
Avatar billede edin22 Nybegynder
30. januar 2012 - 19:08 #4
Med log me in, skal vedkommende kun give dig tilladelse en gang. Så du kan rent faktisk styrer andres pc'er via Log me in. Læs mere her: http://edinm.dk/log-me-in/