Avatar billede THEREALMAN Nybegynder
27. januar 2012 - 04:44 Der er 8 kommentarer

Hvorfor virker terratec home cinema ikke med yousee cabelnet

har et pckort (cinergy c pci hd ci) med cammondule og extrakort fra yousee, men det lort virker ikke, har prøvet flere forskellige opsætninger, men det er som om at det bare ikke vil virke med yousee, og da jeg har brugt 700 på kortet, 500 på cam-mondul og skal af med 15 kr pr mdr for kortet, vil jeg jo gerne ha det til at virke. Yousee kan ikke hjælpe.

Er det kortet, driver eller brugerprogram der er lort?????????????
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2012 - 10:13 #1
Avatar billede THEREALMAN Nybegynder
27. januar 2012 - 10:59 #2
det er det kort, men fik det til 749 hos komplett, cam mondulet er det der skal kort i og så ind i det extra pci kortlæser der ligger ved siden af selve tv kortet
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2012 - 11:12 #3
jeg har selv stofa - en er yousee ikke mangen til? dvs sender ukodet? hvad skal du med cam-modul? og er der overhovedet intet (heller ikke DR1), der kommer igennem?
Din fejlbeskrivelse er noget mangelfuld.
Avatar billede THEREALMAN Nybegynder
27. januar 2012 - 11:49 #4
tror jeg kommer længere på hardwaretest.dk
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2012 - 12:01 #5
hvis du bare skriver der, at 'det lort virker ikke' så kan de næppe hjælpe mere/bedre. Så omformuler...
Bare læg et svar her, og luk.
Avatar billede THEREALMAN Nybegynder
27. januar 2012 - 12:23 #6
har kopieret tekst fra da jeg skrev hos dem, der er kommet svar og henvisninger til andre der har haft samme problemer.

svar 1.  Har du sat den rigtig op inden scanningen.
Symbolrate 6875 og QAM 64

svar 2.  I min antenneforening virker det bedst hvis du går ind i  terratec mappen og finder frequency filen og i den laver en decideret yousee profil med alle de info den skal bruge.husk dog og tage backup af filen inden, hvis det nu bugger :)

Metode 2 i post 4:
http://forum.glenten.dk/viewto...

  og det sidste dvs. metode 2 giver andre løsninger fra flere andre post, det er derfor jeg skrev det med at komme længere hos dem, og ikke for at være negativ, men har haft dette kort i 2 mdr og ikke kunnet få svar nogle steder før nu, ved godt at jeg først har oprettet mig her på siden i går, men har søgt efter løsninger siden 1 december,hvor jeg ikke kunne finde noget og er pist på det forbanned kort.

forsøgte så at gøre noget i nat
Avatar billede THEREALMAN Nybegynder
27. januar 2012 - 12:24 #7
PS. ved ikke lige hvordan jeg lukker denne
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2012 - 12:46 #8
klik lige over tekstfeltet i 'svar', og så opret - derefter kan du acceptere det svar som rigtigt, og dermed lukke.