Avatar billede rix Praktikant
26. januar 2012 - 17:24 Der er 1 løsning

PHP

Undskyld hvis denne er sat den forkerte sted men vidste elleres ikke hvor jeg skulle ligge den hen

Jeg har lige opdateret min php program til 5.3.9
Jeg har sat doc_root til at være
doc_root = "C:\Users\rix\Desktop\local"

Men når jeg går ind i en side hvor der er php kode i siger den

Not Found

The requested URL /Program Files (x86)/PHP/php-cgi.exe/ny_forum/index.php was not found on this server.

og når jeg går ind i error loggen i min web server siger den

[Thu Jan 26 17:18:15 2012] [error] [client 127.0.0.1] File does not exist: C:/Users/rix/Desktop/local/Program Files (x86), referer: http://localhost/

Hvad kan problemet være? og er der nogen der har en forslag?
Avatar billede rix Praktikant
27. januar 2012 - 00:36 #1
Fandt ud af det.

Kommer lige med min løgsning da jeg selv hader folk lukker et spøgsmål med svaret "fandt selv ud af det"

Hvis man støder på denne fejl kan man gøre som mig
Fjern PHP
installere det vægl apache 2.2.x Modul. så virker det