Avatar billede oppes Seniormester
26. januar 2012 - 14:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

win uppdate

hvordan kian jeg kopiere alle mine win uppdates på en anden drev, på en dvd, eller .........?
Jeg vil så gerne ha dem på et andet sted- hvis nu jeg igen skal installere win vista på komputeren på grund af fejl eller....
Så var det noget bedre at ha uppdates nogenstans liggende fore man kobler på nettet, så kunde man installere dem på komputeren fore man kommer på nettet.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2012 - 14:57 #1
du kan hente de enkelte på microsofts download-site, fx
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyID=7E652F51-23B2-4D62-ADBE-B7A3153B42C3
til win7
Du kan finde navnet (kbxxx) i din egen opdateringsoversigt - og så søge og hente den på microsofts site.
Avatar billede oppes Seniormester
26. januar 2012 - 17:42 #2
Jeg mener at nu når jeg alle opdateringer på winj vista - kan jeg så ikke kopiere dem derfra og flytte dem på en anden drev hvis jeg nu sku installere win vista igwn på C- drevet så kunde man vel flytte upp+dates på c drevet igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2012 - 17:54 #3
filerne ligger ikke samlet - updateringerne spredes ud over mange mapper ved installationen.
Så du skal have det installeret igen, og dermed skal du have de enkelte installationsfiler (og dem gemmer windows desværre ikke).
Avatar billede oppes Seniormester
26. januar 2012 - 19:36 #4
Jeg mener bare at når man nu har installeret win vista og så går man til uppdate og begynner at downloade  fra - er det så muligt at den vej kan smutte nogle ikke ønskede ting på harddisken?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2012 - 20:20 #5
nej - der kommer kun forbedringer (med mindre m$ laver en fejl). Hvis du springer en eller flere anbefalede opdateringer over, så har du måske en sårbarhed på nettet, som svindlere vil forsøge at udnytte.
Avatar billede oppes Seniormester
26. januar 2012 - 22:13 #6
ok så lad os få et svar så vi kan komme videre. Jag tror jeg er spåret nu!
og tak for interesse!
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2012 - 09:56 #7
ok